sexta-feira, 11 de julho de 2014

Flowers with Rose Bower and MoYou London

Bom dia gatíssimaaaaaas!
Good morning prettieeeeees!

Tudo bem por aí? Por aqui tudo ótimo, apesar do tempo cinza, chuvoso e com 15°C em pleno verão. Como eu destestooooooooooooooooooo! :-(
A mani de hoje é uma que eu copiei na cara dura mesmo, de tão perfeita que é. Mas é lógico que a minha nem se compara à perfeição da original, mas fiquei tão apaixonada que tive que tentar.
How are you doing? I'm great, even if the weather is gray, rainy and with 15°C on summertime! How I hate ittttttttttt! :-(
Today's mani is one I really copied with no shame, because it's just too perfect. Of course, mine is not half as perfect as the original one, but I got so in love I had to try.


Comecei com duas camadas do Karls Says Très Chic da Catrice que já mostrei aqui. Esse esmalte é perfeito demais, seja como base para nail art ou sozinho. Para carimbar usei o Rose Bower da A-England (que ainda mostrarei em um post só pra ele) e a plaquinha Pro Collection 08 da MoYou London, uma das que eu mais uso.
I started with two coats of Karls Says Très Chic by Catrice that I already showed here. This polish is just perfect, as base for nail art or by itself. I used Rose Bower by A-England (which I'll still show on a separate post) and the image plate Pro Collection 08 by MoYou London, one I use a lot.


Copiei essa mani da Bregje do blog Oooh, Shinies!, por favor, não comparem a minha com a dela, porque ela é diva demais e faz tudo perfeito, enquanto eu sou uma mera mortal aprendiz... kkkkkkk
I copied this mani by Bregje from the blog Oooh, Shinies!; please, do not compare mine with hers, because she's a diva and everything she does is perfect, while I'm a mere mortal who is still learning... LOL


Apesar de não ter ficado tão perfeita quanto a dela, eu gostei muito do resultado, e assim como ela, confirmo que o Rose Bower é perfeito para carimbar.
Although my mani is not as perfect as hers, I really like the result, and just as she did, I confirm that Rose Bower is perfect for stamping.


Um beijão à todas e um ótimo fim de semana.
Big kiss and have a great weekend.